vineri, 21 martie 2008

hotii 3 (nesimtitii)

dupa munca de teren prin frig, ninsoare, ploaie si muuulti caini agresivi am ajuns acasa la caldurica. si deh. sa profit si sa ma mai delectez si eu cu oleaca de informatie.
[aproximativ] de fiecare data cand vreau sa scriu despre ceva nu prea personal dau un google sa vad poate acea stire/ informatie mai exista postata pe undeva. dar se pare ca nu toti fac asta. cautand ceva despre mioriticul clamparu gasesc aceeasi stire (cuvant cu cuvant. doar intr'un blog lipseste introducerea trecandu'se direct la subiect) pe 7 site'uri, printre care si cele ale antenei 3 si romaniei libere. ma intreb eu:-? cate 5 min ti'ar lua sa reformulezi? dar oare cate 69 de secunde ti'ar lua sa dai copy-paste?

later edit: mi se pare ca sunt muult mai multe:-? dar nu am de gand sa le mai verific:-j dati si voi un search cu: "Topul celor mai cautati romani prin Interpol" si o sa vedeti cu ochii vostri:D
Publicat de aldehida la 15:37 |  
categorii: , ,

0 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)