duminică, 4 mai 2008

aparente

cel mai des treci prin centru` vechi in viteza, evitand orice contact cu ei.
azi ai nevoie sa gasesti niste adrese.
vezi pe dinafara balcoane luxoase, proaspat vopsite si ziduri curate, proaspat date cu var.
ce zici?
au fost in italia la furat si si'au tras dom'le bucati de palat.
incerci sa vezi pe unde poti intra.
te sperii.
dai de o posibila intrare.
o scara infecta din lemn, mucegaita si subreda, care ai zice ca duce in iad.
te inseli.
duce doar in niste cutii imense din fier, ruginite si pline de jeg, fara geamuri sau usi, pe care ei le numesc locuinte.
te uiti prin gaurile cutiei improvizate.
ce vezi?
hainute puse la uscat.
te gandesti ca acolo stau niste copii.
te sperii din nou.
te gandesti ca probabil nici cl I-IV n'o sa le termine.
probabil ai dreptate.
iti multumesti in sine pentru ce ai.
te intorci acasa.
mananci o friptura carnoasa.
te culci in asternuturile pufoase.
te mai gandesti ca in secolul XXI, in centrul orasului tau exista o civilizatie mult intarziata?



textul de mai sus a fost o mica parte din ce am vazut. imaginea unor pisici flamande care mancau ceva scarbos dintr'o punga aruncata pe acolo mi s'a parut acceptabila pe langa casele darapanate si cartierele jegoase. am vazut tigani in corturi si rulote pe la margini de oras insa nu m'au impresionat asa tare cum au facut'o "casele" lor din orasul meu.
imi pare rau ca nu am facut niste poze insa nu aveam cu ce.
Publicat de aldehida la 20:13 |  
categorii: ,

0 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)